Všobecné obchodné podmienky

I. Základné ustanovenia

I.I Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) uvedené nižšie upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi Mgr. Barbara Arendášová - ReceFit Košice, so sídlom: Športová 1307/11, 05601 Gelnica, IČO: 47922249, DIČ: 1087159062, IČ DPH: SK1087159062 zapísaná na Okresnom úrade Spišská Nová Ves, číslo živnostenského registra: 820-78129, e-mail: barbara@arendasova.sk a spotrebiteľmi – fyzickými osobami, fyzickými osobami – podnikateľmi a právnickými osobami, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe uzavretej zmluvy o poskytnutí služby, ktorej predmetom je kúpa a predaj služby v elektronickom obchode na webovom sídle www.barbaraarendasova.sk.

I.II Poskytovateľom služby je Mgr. Barbara Arendášová - ReceFit Košice, Športová 1307/11, 05601 Gelnica, IČO: 47922249, DIČ: 1087159062, IČ DPH: SK1087159062, (ďalej len “predávajúci“).

I.III Objednávateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem objednať si alebo si objednala služby (ďalej len “klient“). V zmysle týchto VOP sa v špecifických prípadoch klientom rozumie aj tretia osoba, ktorú objednávateľ v objednávke určí ako klienta.

I.IV Za službu sa považuje predovšetkým konzultačná činnosti v oblasti starostlivosti o zdravie a prírodnej medicíny, ktorá je predávajúcim určená na predaj klientom prostredníctvom webového portálu www.barbaraarendasova.sk, pokiaľ predávajúci v popise služby neurčí inak (ďalej len „služba“).

I.V Elektronickým obsahom sa pre účel týchto VOP rozumie predovšetkým audiovizuálny obsah s tematikou poradenstva v oblasti starostlivosti o zdravie.

I.VI Členská sekcia je on-line priestor ako súčasť webového sídla predávajúceho, ktorý je prístupný iba pre klientov oprávnených využívať elektronický obsah.

I.VII Odoslaný elektronický formulár obsahujúci informácie o klientovi, objednanej službe, cenu a spôsob platby (ak je služba spoplatnená), ktorý je spracovaný obchodným systémom predávajúceho sa považuje za záväzný návrh na uzavretie zmluvy o poskytnutí služby (ďalej len "objednávka").

II. Objednanie a uzavretie zmluvy

III.I Kúpa služby je možná iba prostredníctvom webového sídla www.barbaraarendasova.sk.

III.II K tomu, aby klient a predávajúci mohli uzavrieť zmluvu je potrebné, aby klient na webovom sídle predávajúceho vytvoril návrh objednávky.

III.III Pre vytvorenie návrhu objednávky je potrebné, aby klient vyplnil objednávkový formulár na webovom sídle predávajúceho. V tomto procese si klient vyberie službu, o ktorú má záujem, zvolí preferovaný spôsob platby (ak je služba spoplatnená) a vyplní svoje kontaktné údaje. Klient následne skontroluje všetky náležitosti objednávky a svoju vôľu objednať službu potvrdí

kliknutím na funkciu “odoslať“ alebo “objednať s povinnosťou platby“ (v prípade ak je služba spoplatnená).

III.IV V prípade, že si klient pri vyhotovení objednávky praje uviesť špecifickú požiadavku, napíše ju pred odoslaním objednávky pod funkciu “správa“ alebo “poznámka“ (ak je služba spoplatnená), ktorú má klient k dispozícii v procese tvorby objednávky a uvedie svoju požiadavku v nato určenom okne. Ak si klient nie je istý, že predávajúci jeho požiadavku bude môcť spracovať alebo jej vyhovieť, môže predávajúceho kontaktovať na e-mailovej adrese barbara@arendasova.sk.

III.V Po spracovaní objednávky bude klientovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke bezprostredne doručené potvrdenie o jej prijatí, ktoré sa považuje za záväzné akceptovanie objednávky. Akceptáciou objednávky zo strany predávajúceho prostredníctvom elektronickej pošty dochádza k uzavretiu zmluvy.

III. Dodacie podmienky

III.I Služba sa poskytuje iba prostredníctvom diaľkových komunikačných prostriedkov (on-line).

III.II Elektronický obsah sa doručuje v zmysle ustanovení bodu VI. a násl. týchto VOP.

III.III Klient je povinný umožniť predávajúcemu poskytnúť službu riadne a včas podľa vopred dohodnutých podmienok uvedených v týchto VOP alebo po dohode s klientom.

III.IV Predávajúci sa zaväzuje, že poskytne službu bez vád.

IIII.V Služba je klientovi poskytnutá až po úhrade ceny služby v jej celkovej výške.

III.VI Predávajúci vybavuje objednávky v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 2 dni od úhrady služby. Ak nie je v popise služby uvedené inak, predávajúci sa zaväzuje poskytnúť službu v lehote do 2-3 dní od prvého kontaktu s klientom v zmysle ustanovenia VI.I týchto VOP. V individuálnych prípadoch môže po dohode s klientom predávajúci poskytnúť službu aj v inom časovom intervale.

III.VII V prípade, že predávajúci nebude vedieť poskytnúť službu v stanovenej lehote, určí primeranú lehotu. O predĺžení lehoty bude predávajúci bezodkladne informovať klienta a oznámi mu predpokladaný termín.

III.VIII Klient je povinný prijať službu riadne a včas. V prípade, že klient neumožní predávajúcemu poskytnúť službu v dohodnutom termíne a nedohodne sa s predávajúcim na inom termíne plnenia bude povinný uhradiť všetky s tým súvisiace prípadné náklady a spôsobenú škodu.

III.IX Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené plnenie zavinené nesprávne zadanými údajmi pri tvorbe objednávky alebo nesplnením povinnosti klienta vyplývajúcich mu z objednávky alebo týchto VOP.

IV. Platobné podmienky a kúpna cena

IV.I Predávajúci má právo od klienta na úplné zaplatenie kúpnej ceny za službu.

IV.II Klient je povinný zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v jej celkovej výške.

IV.III Platbu za nákup služby môže klient realizovať iba prevodom na bankový účet alebo prostredníctvom platobnej karty.

IV.IV Cena služby je uvedená v jej konečnej podobe pri názve služby. Ceny sú uvádzané v eurách.

IV.V K uvedenej cene služby predávajúci neúčtuje žiadne dodatočné poplatky.

IV.VI Kúpna cena za tovar sa považuje za uhradenú v prípade platby prevodom okamihom, kedy budú finančné prostriedky pripísané na účet predávajúceho a v prípade platby prostredníctvom platobnej karty okamihom platobnej transakcie.

IV.VII Faktúra ako daňový doklad a potvrdenie o úhrade bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení kúpnej ceny a bude zaslaná na e-mailovú adresu klienta, ktorú uvedie v objednávke. V prípade ak si klient pri nákupe služby vyberie platbu prevodom, bude klientovi vystavená predfaktúra s údajmi potrebnými pre uskutočnenie platby a zaslaná predávajúcim na e-mail uvedený v objednávke.

IV.VIII V prípade platby prevodom je lehota na úhradu ceny služby 15 dní. Pred uplynutím lehoty na úhradu bude predávajúci kontaktovať klienta a upozorní ho na blížiaci sa termín splatnosti.

IV.IX Predávajúci je platcom DPH.

V. Reklamácia, odstúpenie od zmluvy

V.I Predmetom reklamácie môže byť námietka alebo pripomienka klienta k nedostatkom plnenia zo strany predávajúceho, ak sa klient domnieva, že poskytnuté plnenie má vady alebo služby neboli predávajúcim poskytnuté riadne, prípadne ak sa klient domnieva, že predávajúci porušil pri poskytovaní svojich služieb povinnosti vyplývajúce mu zo všeobecne záväzného právneho predpisu alebo z objednávky.

V.II Záručná doba na objednanú službu je štandardne 24 mesiacov. Záručná doba pre právnické osoby je 12 mesiacov.

V.III Záručná doba začína plynúť od poskytnutia služby predávajúcim. Práva klienta zo zodpovednosti za vadné plnenie zo strany predávajúceho, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak ich neuplatní v záručnej dobe. Na reklamáciu z dôvodu zjavných vád, ktorá nebola uplatnená bezodkladne po prijatí služby, nebude predávajúci prihliadať.

V.IV Klient má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na službu, ktorá vykazuje vady, ktoré zavinil predávajúci, vzťahuje sa na ňu záruka a bola objednaná u predávajúceho.

V.VI Dôvody reklamácie spolu s potvrdením o zaplatení (FA) klient zašle elektronicky na e-mailovú adresu barbara@arendasova.sk alebo písomne poštou prostredníctvom reklamačného

formuláru na adresu Mgr. Barbara Arendášová - ReceFit Košice, Športová 1307/11, 05601 Gelnica. Po uplatnení reklamácie sa predávajúci dohodne s klientom na rýchlom vybavení reklamácie. Reklamačný formulár klient nájde tu.

V.VII Reklamáciu vybaví predávajúci v závislosti od konkrétneho prípadu v zmysle ustanovení príslušnej legislatívy, najmä však jedným z nasledujúcich zákonných spôsobov:

- vrátenie kúpnej ceny služby

- vyplatenie primeranej zľavy z ceny služby

- odstránenie vady služby

- odôvodneným zamietnutím reklamácie služby

V.VIII Predávajúci vydá o uplatnení reklamácie klientovi potvrdenie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie predávajúci vydá klientovi písomne alebo vo forme e-mailu bezodkladne, a ak to nie je možné tak najneskôr spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Predávajúci určí bezodkladne spôsob vybavenia reklamácie, najneskôr však do troch dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu predávajúci vybaví bezodkladne, v odôvodnených prípadoch môže reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má klient právo od zmluvy odstúpiť.

V.IX Klient má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie.

V.X Klient (fyzická osoba – spotrebiteľ), má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy. Od zmluvy môže klient odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom, najmä zaslaním e-mailu na adresu barbara@arendasova.sk alebo písomne na adresu Mgr. Barbara Arendášová - ReceFit Košice, so sídlom: Športová 1307/11, 05601 Gelnica. Cena služby bude do 14 dní predávajúcim vrátená klientovi spôsobom akým uhradil kúpnu cenu alebo po dohode so klientom iným spôsobom. Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete tu.

V.XI Klient je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade, že predávajúci nebude schopný službu klientovi poskytnúť do 30 dní od akceptácie objednávky a to z akéhokoľvek dôvodu.

V.XII Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť klientovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe objednávky alebo v súvislosti s ňou.

V.XIII Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu nemožnosti dodania služby v lehote určenej týmito VOP, pričom ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný klientovi poskytnúť službu.

V.XIV Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že klient ani po výzve a snahe predávajúceho neumožní dodanie služby. Predávajúci je taktiež oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa ustanovenia VI.VII týchto VOP.

V.XV V prípade, že služba bude poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, klient stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

VI. Osobitné ustanovenia k službám

V.I Služba je poskytovaná prostredníctvom tímu konzultantov, ktorých zoznam je dostupný na webovom sídle predávajúceho.

VI.II Po úhrade ceny služby predávajúci kontaktuje klienta prostredníctvom e-mailu alebo aplikácie určenej na komunikáciu medzi jej užívateľmi ako facebook messenger, whatsapp, viber a pod. Predávajúci a klient sa následne dohodnú na konkrétnom termíne konzultácie.

VI.III Elektronický obsah je dostupný v členskej sekcii na webovom sídle predávajúceho.

VI.IV Elektronický obsah sa klientovi sprístupní prostredníctvom internetového linku, ktorý predávajúci klientovi doručí spoločne s prístupovými údajmi na jeho e-mailovú adresu. Po kliknutí na internetový link bude klient presmerovaný do členskej sekcie na webovom sídle predávajúceho.

VI.V Elektronický obsah nemusí byť vždy dostupný v zmysle ustanovenia VII.VII týchto VOP.

VI.VI Elektronický obsah je klientovi dostupný na neobmedzene dlhý čas.

VI.VII Prístup do členskej sekcii a k elektronickému obsahu môže byť klientovi obmedzený alebo zrušený v prípade, ak opakovane alebo hrubo poruší ustanovenia týchto VOP.

VI.VIII V prípade, že klient zruší svoju účasť na konzultácii, má právo na jeden náhradný termín.

VI.IX Služba sa poskytuje výhradne v slovenskom jazyku.

VII. Licenčné podmienky používania elektronického obsahu

VII.I Miestom uloženia sprístupneného elektronického obsahu v audiovizuálnej podobe je členská sekcia na webovom sídlo predávajúceho www.barbaraarandasova.sk.

VII.II Zoznam podporovaného softvéru, určeného na získanie a zobrazovanie elektronického obsahu je uverejnený a pravidelne aktualizovaný v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci vyhlasuje, že bezchybný prístup k elektronickému obsahu je možný s nasledovným programovým vybavením, a to operačným systémom Windows 7 alebo novším a MAC OS X 10.7, pričom na prezeranie audiovizuálneho obsahu je potrebná štandardná alebo vyššia rýchlosť internetu (1,1 Mb/s – 5 Mb/s) a najnovšie verzie internetových prehliadačov Google Chrome, Firefox, MS Edge, Safari alebo Opera.

VII.III Klient prehlasuje, že sa oboznámil so zoznamom podporovaného softvéru. Predávajúci neručí za doručiteľnosť a použiteľnosť elektronického obsahu na softvéroch, ktoré nie sú uvedené v zozname podporovaného softvéru.

VII.IV Poskytovateľ udeľuje používateľovi nevýhradné právo elektronický obsah prezerať, používať a zobrazovať neobmedzene veľakrát, a to výlučne pre svoje vlastné, osobné a nekomerčné použitie.

VII.V Elektronický obsah je chránený autorským zákonom, ak nie je špecificky uvedené inak. Klient nemôže predávať, požičiavať, šíriť, distribuovať, vysielať, prenajímať alebo iným spôsobom prepožičiavať alebo priraďovať práva k tomuto obsahu a akejkoľvek jeho časti tretej strane. Klient berie na vedomie, že používaním elektronického obsahu nedochádza k prenosu duševného vlastníctva. Všetky časti elektronického obsahu sú licencované, nie predávané, a takáto licencia je nevýhradná.

VII.VI Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť podmienky používania elektronického obsahu na základe vlastného uváženia, pričom prípadné zmeny uverejní v týchto VOP. Využívanie elektronického obsahu aj po zmene týchto podmienok sa považuje za odsúhlasenie ich nového znenia.

VII.VII Ak niektoré ustanovenia nie sú celkom alebo sčasti platné alebo účinné, alebo neskôr stratia platnosť a účinnosť, nie je tým dotknutá platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení.

VII.VIII Elektronický obsah nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia nevyhnutného pre riadnu prevádzku webového sídla.

VIII. Podnety, sťažnosti a alternatívne riešenie sporov

VIII.I V prípade, že klient nie je spokojný s vybavením reklamácie, alebo službami predávajúceho, alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva a právom chránené záujmy je oprávnený podať podnety a sťažnosti, a to písomne na adrese Mgr. Barbara Arendášová - ReceFit Košice, Športová 1307/11, 05601 Gelnica, alebo prostredníctvom e-mailu barbara@arendasova.sk.

VIII.II O posúdení podnetu alebo sťažnosti bude predávajúci informovať klienta e-mailom, písomne alebo telefonicky.

VIII.III Klient má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len klient (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi klientom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľ sa pred podaním návrhu preukázateľne musí pokúsiť vyriešiť spor komunikáciou s predávajúcim. Podanie návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu u miestne a vecne príslušného subjektu nevylučuje u spotrebiteľa možnosť domáhať sa svojich práv aj súdnou cestou. Náklady spojené s uplatnením spotrebiteľských práv prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov znáša každá so strán samostatne. Vzorový formulár na začatie alternatívneho riešenia sporu nájdete tu.

VIII.IV Orgánom dozoru a vecne príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľskýchsporov s Mgr. Barbara Arendášová - ReceFit Košice, Športová 1307/11, 05601 Gelnica, IČO: 47922249, DIČ: 1087159062, IČ DPH: SK1087159062, je Slovenská obchodná inšpekcia,

Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1, email: ke@soi.sk, tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Klient má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

IX. Ochrana osobných údajov

IX.I Bližšie informácie a presné podmienky ochrany a spracúvania osobných údajov nájdete v časti Podmienky ochrany súkromia.

X. Záverečné ustanovenia

X.I Tieto VOP sú súčasťou objednávky uzavretej medzi predávajúcim a klientom a sú pre obe strany záväzné.

X.II Predávajúci a klient sa dohodli, že za účelom vzájomnej komunikácie budú využívať predovšetkým e-mailovú korešpondenciu alebo on-line komunikačné pc a mobilné aplikácie, pričom tieto komunikačné kanály sa použijú najmä v prípadoch uvedených v týchto obchodných podmienkach.

X.III V prípade rozporu medzi ustanoveniami objednávky a týmito VOP s dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov právneho poriadku Slovenskej republiky, platia ustanovenia objednávky a týchto VOP.

X.IV Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto VOP. Predmetná zmena VOP sa nedotkne už uzatvorených objednávok a poskytnutých služieb. Akékoľvek zmeny týchto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich uverejnenia na webovom sídle www.barbaraarendasova.sk.

X.V Práva a povinnosti založené zmluvou o poskytnutí služby medzi predávajúcim a klientom neupravené ustanoveniami VOP platnými v čase záväznej objednávky sa budú riadiť príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä však zákonom č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zákonom č. 250/2007 Z. z.. o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 372/1990 Zb. o priestupkoch, zákonom č. 102/2014 Z.z., o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a zákonom 22/2004 Z.z., o elektronickom obchode, v ich platnom znení.

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť ich uverejnením.

V Gelnici, dňa ..........................,

Mgr. Barbara Arendášová - ReceFit Košice, so sídlom: Športová 1307/11, 05601 Gelnica, IČO: 47922249, DIČ: 1087159062, IČ DPH: SK1087159062.

arrow-up